عامل اصلی پیروزی ما ولایتمداری و قدرت نرممان است

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
عامل اصلی پیروزی ما ولایتمداری و قدرت نرممان است

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: عامل اصلی پیروزی ما علی‌رغم میلیاردها هزینه دشمنان در جنگ نرم و رسانه‌ای، ولایتمداری و قدرت نرممان است.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم رونمایی از کتاب به سوی قله‌ها که درباره جهاد خودکفایی در نیروی هوایی ارتش و تدابیر مقام معظم رهبری راجع به آن است گفت: محور این کتاب و علت پیشرفت و بقای نیروی هوایی ارتش تدابیر مقام معظم رهبری است.

او افزود: این کتاب تحقیقی مستند و بسیار خوبی است که اصلاً خواننده را خسته نمی‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص نقش‌آفرینی‌های نیروی هوایی ارتش گفت: این نیرو در دوران دفاع مقدس با سه نیروی هوایی به صورت رسمی جنگید زیرا نیروی هوایی عراق در سال‌های 62 و 65 به صورت کامل بازسازی شد.

سرتیپ موسوی تأکید کرد: اما طبق گفته دشمنان و غربی‌ها عراقی‌ها نتوانستند در جنگ از تجهیزات پیشرفته نیروی هوایی به خوبی استفاده کنند به عنوان مثال بعد از چهار سال از واگذاری جنگنده‌های سوخو 24 آنها توان عملیاتی کردن آن را نداشتند در حالی که نیروی هوایی ما با توجه به تحریم‌ها و محاصره بودن از تمام توان خود استفاده می‌کرد.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دلیل پیروزی ما "ولایت و ولایت‌مداری" بود، اظهار داشت: تا روزی که تاریخ نوشته می‌شود پیشانی نیروی هوایی ایران روشن است. این نیرو در سال 93 نیز کارنامه درخشانی داشت و در رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش به زیبایی درخشید.

سرتیپ موسوی ادامه داد: ما برای اینکه جلوی دشمنان بایستیم سلاحش را فراهم می‌کنیم و توان دفاع از کشور را داریم اما عامل اصلی پیروزی ما به‌رغم هزینه های میلیاردی دشمنان در جنگ نرم و رسانه‌ای؛ ولایتمداری و قدرت نرممان است. این قدرت است که باعث شده دشمنان جرأت اینکه اوهام نظامی خود را علیه ما اجرایی کنند نداشته باشند.
شایان ذکر است در این مراسم از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم محمدرضا کارشکی برای تالیف این کتاب تقدیر شد.

گفتنی است در کتاب «به‌سوی قله‌ها» سیر تحولات نیروی هوایی و تبیین نقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) فرمانده معظم کل قوا در شکل‌گیری جهاد خودکفایی بررسی شده است.

 




:: موضوعات مرتبط: نظامی ؛ توان رزمی ، اقتدار نیروهای مسلح و .. , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : سه شنبه 28 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: